O sile rasy Savandów w dużej mierze decydują wielkie piaskowce. Robale które nie dość, że dostarczają składników do produkcji amuletów czasu, to jeszcze znakomicie czyszczą pustynne połacie z wszelkich intruzów. Karta “Pustynny Zębacz” reprezentuje piaskowca jako jednostkę rasy Savandów.
Aspekty techniczne
Jednostki to po za liderami, jedyne karty w grze, które mogą brać czynny udział w walce. Reprezentują zwykłe osoby, bohaterów, potwory i inne typowe dla danej rasy postacie walczące.
Piaskowiec to podtyp karty. Nie posiada przypisanej do siebie żadnej akcji, jednak w talii mogą pojawiać się karty bazujące na tym podtypie i wprowadzające na jego podstawie różne modyfikatory rozgrywki.
[Symbol słońca] to znacznik czasu. Znaczniki czasu odnoszą się do aktualnie obowiązującej pory dnia w rozgrywce i na ich podstawie wprowadzane są modyfikatory rozgrywki, o czym opowiem w innym artykule.
Pierwsze uderzenie to słowo kluczowe, które umożliwia jednostce atak przed główną fazą walki.