Edycja | Narodziny liderów |
Data premiery | |
Typ produktu | Racial Wars |
Edycja | Narodziny liderów |
Data premiery | |
Typ produktu | Racial Wars |
Edycja | Narodziny liderów |
Data premiery | |
Typ produktu | Racial Wars |
Edycja | Narodziny liderów |
Data premiery | 2012-07-01 |
Typ produktu | Racial Wars |
Autor/zy | Kozak Łukasz |
acial Wars: Gra Karciana to gra karciana osadzona w świecie fantasy stworzonym przez nasze wydawnictwo na potrzeby tej gry. Bazuje na jej bohaterach i poszczególne edycje związane są z wydarzeniami wyrwanymi z historii świata.
Racial Wars: Gra Karciana to gra karciana osadzona w świecie fantasy stworzonym przez nasze wydawnictwo na potrzeby tej gry. Bazuje na jej bohaterach i poszczególne edycje związane są z wydarzeniami wyrwanymi z historii świata.
Gra dzięki innowacyjnej mechanice rozgrywki wprowadza świeżość na rynek gier karcianych. Zbalansowane zróżnicowanie walki na wielu frontach z intuicyjnym rozkładem tur rozgrywki gwarantuje setki godzin doskonałej zabawy.
Jako gra karciana umożliwia dowolną konstrukcję talii do gry, co gwarantuje wysoki poziom satysfakcji, dzięki całkowitej personalizacji rozgrywki.
"Narodziny liderów" to zestaw podstawowy na rok 2012 do gry Racial Wars, zawierający 220 kart. Wprowadza cztery rasy: Smoków, Savandów, Ludzi oraz Wampirów (zobacz więcej). W jego skład wchodzi 6 zestawów pudełkowych: 2 zestawy bitewne i 4 zestawy liderów (zobacz więcej) oraz zestawy dodatkowe składające się z losowych kart, tzw. boosterki.
Smoki to rasa dzikich bestii zamieszkujących wysokie góry świata Ithilion. Ponieważ Elerter –anioł stwórca długo trzymał swoje nasiono w swych skrzydłach zanim oddał je ziemi, smoki stały się prawie nieśmiertelne. Nikt tak naprawdę nie wie ile żyją te wielkie bestie, ponieważ na ich ciele nie ma oznak starości czy zmęczenia. Ich skóra jest twarda jak kamień, wzrok dostrzeże nawet najdalsze zakamarki, a ogień, który wydobywa się z ich pyska trudny jest do ugaszenia.
Po przebudzeniu się w nowym świecie smoki wybrały sobie miejsca na legowisko w górskich jaskiniach. Jaskinie położone były w różnych miejscach gór. Jedne znajdywały się na wysokich szczytach, gdzie śniegi pokrywały całą ziemię - w nich znalazły schronienie białe smoki, wspaniali obserwatorzy. Niebieskie smoki ukryły się za wodospadami, które głośnym trzaskiem spadały w dół, jeszcze inne, smoki zielone upodobały sobie jaskinie ukryte w gęstym lesie. Czerwone smoki najdziksze ze wszystkich oddaliły się od gór swojego władcy i zamieszkiwały góry w drugiej stronie świata tuż obok siedzib krasnoludów. Złote smoki, które swą mądrością przewyższały swych braci spoczęły w jaskiniach górskich obok siedziby swego władcy Or’grakruna by swoją radą wiernie mu służyć.
Savandowie to rasa pustynnych istot żyjących w symbiozie z piaskiem i skałami. Uwielbiają gorące i suche powietrze. Do rasy Savandów zaliczają się istoty stworzone z piasku i kamienia zwane w świecie Poszukiwaczami, jak również potężne robale mieszkające pod pustynnym piaskiem.
Savandowie nie walczą o władze, są rasą broniącą swoich terenów i swych sekretów, w szczególności jednego sekretu – Medalionu czasu. Coś, co pożądają ludzie i wampiry, coś, co chcą zniszczyć smoki bojąc się, że taka moc trafi w niepowołane ręce, coś, czego nie posiadają nawet aniołowie.
Poszukiwacze
Poszukiwacze są nadzwyczaj inteligentnymi stworzeniami, mające możliwości rozsypywania się, przemieszczania się z wiatrem i ponownego formowania swego ciała.
Piaskowce
Piaskowce zaś są dzikimi potworami słuchające tylko swych braci Poszukiwaczy. Olbrzymie, podobne do dżdżownicy stwory atakują reagując na ruch na pustyni. Poruszają się pod piaskiem, nie posiadają odnóży. Pysk wypełniony ostrymi i mocnymi zębami umożliwia kruszenie najtwardszych minerałów.
Medalion czasu
Każda śmierć olbrzymiego Piaskowca wyzwala z niego dużą energię, która skupia się w jego ciele i uwalnia się pyskiem. Jeżeli pysk jest skierowany w piasek to garstka piasku dokonuje przemiany i zmienia swoją barwę na ciemny brąz. Jeżeli energia nie poszła w piasek, ale w powietrze rozprasza się i znika, jeżeli trafia w istotę żywą (roślinę, zwierze, człowieka, itp.) natychmiast przemienia ją w piasek. Zebrany brązowy piasek w rytuale szamana Poszukiwaczy zamykany jest w szklanej klepsydrze, następnie jest ona umieszczona w medalionie. Wokół klepsydry musi znajdować się zaklęcie, zazwyczaj grawerowane na obwodzie medalionu, aktywowane podczas rytuału powoduje, że medalion nabiera właściwości spowalniania czasu wokół osoby, która go posiada do momentu przesypania się piasku. Samo posiadanie medalionu nic nie da, tylko Piaskowce mają moc aktywowania zaklęcia. Raz aktywowane działa zawsze, wystarczy przewrócić klepsydrę. Powoduje to, że spowalniają się np. ruchy przeciwnika czy lot strzały, ale ten, który posiada medalion porusza się w normalnym tempie.
To wszystko i więcej na oficjalnej stronie gry: Zobacz stronę gry