Nie masz konta? ZAŁÓŻ
ForumForum | Racial Wars: Gra karciana | Zasady gry | +1/+1do końca tury a zadane obrażenia

+1/+1do końca tury a zadane obrażenia

Nie masz konta? ZAŁÓŻ
2012-07-25 07:21:09
#1
Ernin
Ranga: początkujący
awatar
Na forum od: 2012-07-25
Skąd: Gdańsk
Postów: 27

+1/+1do końca tury a zadane obrażenia

Gdy np jakaś jednostka lub siedziba zyska +1/+1 do końca tury i zabraknie jej jednego obrażenia do śmierci a pod koniec tury schodzi dodatkowe życie czy ona także ginie?

Np. w Obronie mam jednego piaskowca i jednego poszukiwacza Ral Aran ma w tym wypadku +1/+1 do końca tury. Przeciwnik atakuje zostają rozdane obrażenia i giną mi jednostki oraz siedziba dostaje 9 pkt obrażeń jednak jeszcze nie jest zniszczona bo ma dodatkowy pkt w obronie. Czy jeśli skończy się tura przeciwnika to od razu siedziba zostaje zniszczona bo bonus się skończył czy obrażenia schodzą do 8 pkt?


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function eregi_replace() in /home/server785552/ftp/pentakl.pl.old/Include/funkcje.php:969 Stack trace: #0 /home/server785552/ftp/pentakl.pl.old/Include/funkcje.php(948): forumPoliczSlowa('<p>Gdy np jaka\xC5...') #1 /home/server785552/ftp/pentakl.pl.old/forum.php(29): forumWstawPosty('149', 1) #2 {main} thrown in /home/server785552/ftp/pentakl.pl.old/Include/funkcje.php on line 969